Vores kunder og succeshistorier

Hos Retail IT Systemer er vi stolte af vores kunders succes. Vi har arbejdet med forskellige virksomheder i Danmark, Norge, England, Frankrig, Holland, Sverige, Estland og Litauen og givet dem skræddersyede løsninger, der opfylder deres unikke behov.

Steder
Danmark, Norge

Systemer: LS Central & StrongPoint

Integration af LS Central og StrongPoint

En af vores kunder, en detailforretning med begrænset plads, ønskede at sælge tobaksprodukter via et opsamlingssted uden for butiksområdet i en stor korridor. Vi samarbejdede med kunden og StrongPoint om at udvikle en integration mellem LS Central og Strong Points system til opbevaring af afhentningssteder.

Denne løsning gjorde det muligt for kunden at lægge tobaksvarer i standardstørrelse i skabene og sælge kuponer til forskellige mærker/produkttyper. Kunden får en trykt/stregkodet kupon ved kassen i butikken, scanner den ved skabet og henter sine allerede betalte produkter.

Vi undersøger forskellige indstillinger og scenarier med dette partnerskab, f.eks. salg uden for åbningstid.

Steder
England, Frankrig, Holland, Danmark, Norge, Sverige, Estland & Litauen

Systemer: LS Central.

LS Central Parallel migration uden nedetid

Vi arbejdede med en langvarig kunde med en distribueret ejendom med flere databaser/instanser af LS Retail. Vi designede en opgraderingsvej, der gjorde det muligt for dem at migrere til den nyere og understøttede LS Central-udgave.

Målet var at holde alle eksisterende sites kørende normalt og muliggøre en smidig og enkel introduktion af nye steder, alt imens site-by-site blev opgraderet til LS Central.

Vi skabte et klart sæt forventninger til de fordele, som introduktionen af LS Central åbner op for, og udarbejdede en plan, der gjorde det muligt for hver virksomhed at onboarde nye sites og outlets i LS Central sammen med en opgraderingsplan for deres eksisterende LS Retail uden at tilføje dobbeltarbejde i forbindelse med varehåndtering.

Steder
Danmark, Norge

Systemer: LS Central

Forhåndssalg af pendlermåltider

En af vores kunder driver flere korte ruter over farvandet mellem Danmark og Sverige.

For at forbedre kundeoplevelsen og lette gennemstrømningen udviklede vi sammen med kundernes teknologiteam en løsning, hvor en billet kan sælges med forskellige menuer, der prissættes og lagerføres fra skibets detailsystem.

Kunden får en voucher med sin billet fra sin mobiltelefon, som kan scannes i kaffebaren. Denne enkle scanningsproces giver kunden forudbestilte og betalte valgmuligheder, såsom kaffe eller en mad- og drikkevaremenu. Denne integration giver en fremragende kundeoplevelse, fordi kunderejsen er så enkel og smidig.